佐藤右皐公式WEB



公式サイトがオープンしました!



OUTMASTER
OKINAWA JAZZ LIFE~english page~

をリンク致しました。



JapanUpdate"Jazz Guitarist Yugo Sato's Strolling Jazz Bar!
”和訳ページをリンクいたしました。


The Bayskays Official
リニューアルいたしました。




2009/08/01

HARD TIMES

投稿者 佐藤右皐

懐かしくなって、ラックから出してみた。

う~んいいなぁ、やっぱ^^
Boz Scaggs



70年代だったかなぁ~これw
今聴いてもやっぱりかっこいいなぁ~
こないだ日本に来てたけど見に行けなくて残念

やはりいい曲はいい

HARD TIMES
I am down in the sea of confusion
Beneath the waves of no recovery
Swept away by a distant voice calling
Ain't no use in trying to rescue me

I am falling back into your spell
Back into your cell of no return
No way to rescue me

I still see you reaching out to take your hold on me
Through a crack in the moon I believed you
But I know this time there ain't no use

I am falling (I am falling) back into your spell
Back into a cell of no return
No way to rescue me
Falling (falling) back into your spell
Back into your cell of no return
No way to rescue me

I am falling (Iam falling) back into your spell
Back into your cell of no return
No way to rescue me
(Falling) Back into your spell
Back into your cell of no return
No way to rescue me

(Falling)

P.S
私的にはHappy Life ですよ~~(笑)

0 コメント:

コメントを投稿